MARTURIILE CLIENTILOR

       
De cate ori pleaca spre voi un sapun sau o crema, imi vin in minte o mie si una de intrebari. Va considera ca e un produs de calitate sau nu? O sa-i placa mirosul? O sa-i placa aspectul? Va ajunge la timp coletul? Si tot asa.....Poate ca unii dintre voi considerati ca pot fi facute imbunatatiri, ca e nevoie de un aspect mai sofisticat etc. Dar marturiile celor ce au incercat produsele noastre ne incurajeaza sa mergem mai departe, convinsi fiind de calitatea, eficienta si actualitatea produselor noastre intr-o lume pretentioasa, aflata in continua miscare, in continua schimbare.  De aceea, unul dintre cele mai placute momente este atunci cand primesc raspuns la acele intrebari de care vorbeam mai devreme:

MARTURIILE celor care au incercat produsele MILEDY NATURALS, carora le multumim pentru incredere si urari! Voi ne dati curaj sa mergem mai departe!



  • Va multumesc mult pentru livrarea prompta a comenzii. Atat eu, cat si colegele mele de birou am fost incantate atat de modul in care ati aranjat seturile, dar si de sample-urile de sapun oferite cadou, motiv pentru care dorim sa mai comandam.



Multumim si asteptam vesti.



Toate cele bune!
Amelia



  • Ce pot sa iti spun ca eu sunt super incantata de crema ta,uleiul nu l-am folosit si nici sapunurile.apropo eu nu ma spal pe fata cu sapun dar le-as incerca pe astea ca banuiesc de fata sunt?crema este....minunata de tenul meu m-am dat de 3 ori cu ea pe fata si se absoarbe imediat imi place ce sa mai...bravo tie.
IULIANA




  • Am primit ieri de la Milena un colet cu sapunuri, crema de fata, ulei de corp pe care mi le doream demult de la ea, nu va pot spune cat de bine miros si cum sunt prezentate! Felicitari Milena, sunt fenomenale! multumesc.


 Mesaj Scris de diada la data de Mar Noi 22, 2011 10:39 am



  • Mi-a ajuns coletul, abia astazi, sunt fenomenale!



O sa te mai stresez eu cum sa le folosesc! si ce mirosuri!


M-ai facut fericita, multumesc
ZAHARIA E.







  • O sa le folosesc cu foarte mare placere. Pacat ca prin poza nu se simte mirosul care este demential.










  • Am primit si eu premiul, SUPERB, SUPERB! Multumesc, Milena!



Valentina











  • Am ridicat si eu coletul azi. Imi place la nebunie cum miros sapunurile, mai ales cel pt. copii. Multumim mult Milena!!! ALINA




  • Milena, am ridicat şi eu coletul zilele trecute!



Miros divin toate produsele, îmi plac foarte mult!


Felicitări pentru calitatea şi prospeţimea acestora!



Mulţumesc din suflet! pupi 


Mult succes îţi doresc!




_________________




  •  De cateva zile folosesc produse de la Milena si pot garanta ca-s minunate, m-am indragostit de untul de corp, miros ca un laborator de cofetarie dupa ce-l folosesc.
PARVANESCU L.



Niciun comentariu: